cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Kürklü Siyah Parka

9 Ocak 2017 Pazartesi

Kürklü Siyah Parka



Herkese merhaba;
Ne zamandır almak istediğim fakat fiyatlarını çok fazla bulduğum için almadığım , en sonunda neden kendim dikmiyorum deyip giriştiğim parkam işte tam olarak böyle oldu.
Ben sonuçtan oldukça memnunum.Malzemeleri toparlamam zaman almış olsa da tam kışın göbeğine yetiştirmiş oldum.
Parlak, hafif şişme kapitone ve içine astar olarak ince peluş kullandım.Kumaşlar ve fermuar Beylikdüzü Çarşamba Pazarı'ndan.Gerçekten sıcacık tutuyor.
Hazır montları rehber edinerek parkamı eksiksiz tamamladım.
Çıtçıtlarına kadar tüm işlemler bana ait.








Parka ; Nilgün Sözveren 
Bluz ; Nilgün Sözveren (eski bir yazı ,bakmanızı tavsiye ederim)
Eldivenler ; Nilgün Sözveren 
Saçlar ; DIY



Detay fotoğraf isteyenler olmuştu.Fotoğraflar çok iyi olmadı ama idare edin.




14 yorum :

dikisdersi dedi ki...

eşkreyta ben :))) süpersin nilgün ,ellerin gözlerin havan dert görmesin ,

Mehtap Akdemir dedi ki...

Harika olmuş gerçekten Ellerinize sağlık.. her zamanki gibi çok şık olmuş..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Arnavutça biliyorsun , faliminderıs loçkam , lum bofşa ( çok iyi anlarım ama pek konuşamam ) 😘😘

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim 🍭 Mehtap Hanım 😊

ANTİGONE dedi ki...

Bayıldım tek kelimeyle! Ellerinize sağlık, keyifli günlerde sıcacık giyin inşallah ;))

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Beğendim Nilgün Hanımcım. Ellerinize sağlık.

Swotpisces dedi ki...

gayet başarılı cidden, tebrikler...

aycan ulus dedi ki...

Ben hayran hayran seni izlerken monta bakamadım ki bildiğin moda dergisi çekimleri gibi harikasın ellerine sağlık canım :)))

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Muhtesem olmus canim. iyi iş. ellerine saglik. Ilk gorunce gozum korkmustu ama masallah bunun da altindan basariyla kalktin.bravo

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Antigone 🦋🌷

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Nurten Hanım 🌹💗

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim meslektaşım 😘😘

Nilgün Sözveren dedi ki...

Canım Aycan cım , çok teşekkür ederim, senin güzel bakışın 😘😘🌷

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ah Can'ım ya , kumaş yaptığın işin heybetini arttırıyor , yapa boza öğrendik işte 😘😘.İsteyince oluyor. ( 800 TL vermem deyince , giriştim bu işe )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...