cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Beyaz Güpür Elbise

26 Eylül 2015 Cumartesi

Beyaz Güpür Elbise


 

Osmanlı'ya başkentlik yapmış, tarih kokan ,Trakya şehri Edirne'den bir yazı ile karşınızdayım.
Bayram tatilinde günübirlik bir gezi ile Edirne'ye gittik.Mimar Sinan'ın ustalık eseri Selimiye Cami ilk durağımız oldu.Tarihi yerlerden gerçekten çok etkilenirim.Daha avlusuna girdiğim anda tüylerimi diken diken eden bir enerjiye sahip muhteşem bir mekan.

Gelelim elbise ve yeleğe ;
Elbisenin kumaşı dikiş makinesi için zor bir kumaş olduğundan önce elde teğel yaptım.O dikişler üzerinden de overlok geçerek dikişini bitirmiş oldum.Yaka ve kollarda astarda kullandığım jarse ile patlar geçtim. 
Yelek ise eskiden bir kot monttu, hem de üniversite yıllarımdan kalma.Arka penslerini ve kalıbını çok beğendiğim için atamaya kıyamamıştım, kolları çok dar oluyordu.Kot yelekler trend olduğu için kol dikişlerinden keserek yeleğe çevirdim.

Bu fotoğraflar sizler için ;

(Aslında daha rahat kıyafetler ile gezmeyi tercih ederim ama güzel resimler alabilmek adına bu sandalet ve elbiseye tahammül ettim.)










Elbise ; Nilgün Söveren 
Kot Yelek ; DİY 
Sandalet-Çanta ; Stradivarious
Mekan ; Edirne Selimiye Cami




11 yorum :

nilgün aydın dedi ki...

Elbiseye bayıldım. Güle güle giyin

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nilgün hanım :)

aycan ulus dedi ki...

Mekan güzel elbise güzel sen güzel daha ne olsun :)) Ellerine sağlık tatlım..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Can'ım benim çok teşekkür ederim ❤️

Hande Erdede dedi ki...

Elbise ve mekan güzelliğine güzellik katmış canım. Ellerine sağlık :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Hande cim ❤️

Şebnem Kara dedi ki...

Elbise harika kot ceketi yeleğe çevirme iyi fikir oldu benim için kızımın kolu kısalmıştı. Baştan ayağa harika kombin canım. Eline sağlık. Hepsini güle güle kullan .:))) Sevgiler....

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Şebnen Hanım :)

şeyda nur Dincer dedi ki...

Blogunuzu yeni kesfettim takipteyim blogumada bekletim :)

IN STYLE CUSTODY dedi ki...

Such a lovely dress. Love the dress and jacket combo. :)

XOXO
Roseleen and Bridgette
In Style Custody
http://instylecustody.blogspot.in/

aysel melike dedi ki...

Bu güzell elbiseyi kaçırmışım ama yakaladım :) çok şık, çok da yakışmış ayrıca çokk beğendim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...