cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Güllü Takım

4 Ağustos 2015 Salı

Güllü Takım


Herkese merhaba ;
Bu takım Adapazarı'nda dikilenlerden.Tam istediğim gibi olmasada kombinle tamamlanmış oldu.Kumaşın desenini çok beğenerek almıştım.Sizlere de bu şekilde sunmak istedim.
 

Crop top üst parçada , göğüslerde pens mevcut, yakayı pervaz ile çevirdim.
Eteği ise temel dar etek kalıbından kestim.Kalem formu vermek için yanlardan etek ucuna doğru daralttım.
 
 


Etek-bluz ; Nilgün Sözveren 
Çanta ; Zara
 



11 yorum :

Funda Çağlayan dedi ki...

Harika bir desen. Size çok yakışmış. Güle güle giyin.

aycan ulus dedi ki...

Yine çok şık bir takım ellerine sağlık :))

Hande Erdede dedi ki...

Kumaş zaten harika, modelle de çok gösterişli olmuş. Ellerine sağlık canım :) Fotoğraflarda süper

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Funda Hanım

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Hande cim ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çook saol Aycan cım ❤️

aysel melike dedi ki...

çok maharetlisiniz inanın son derece güzel bir takım bayıldım

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Aysel Hanım :)

Dazzling zest dedi ki...

Looking pretty

GÜLENGÖRÜCÜ HOBİDÜNYASI dedi ki...

ELLERİNE SAGLIKKK HARIKA OLMUŞ BU YIL ÇOK MODA BÖYLE TAKIMLARR SAGLIKLA GİY....

şeyda nur Dincer dedi ki...

Cok begenfim ellerinize saglik herkesi bloguma beklerim ☺☺ sizide.. hersey paylastikca guzell 😁

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...