cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Jakarlı Kalem Etek

11 Ocak 2015 Pazar

Jakarlı Kalem Etek


Bugünlerde tarz olarak kendime en uygun bulduğum kumaşlar jakar ve brokar olanlar.Hem asil , hem renkli hem de parlak duruşları birşeyler tasarlamak için yeterli sebep bence.
İşte bu eteğin kumaşı tam olarak öyle.Bakırköy Pazarı'ndan alınanlardan ve Twist'in kullandığı bir kumaş.Ben kalem etek yapmayı tercih ettim.Biraz gösterişli bir kombin ile sizlere sunmak istedim. 


Yüksek bel kalem etek ve kalın kemer yakıştı bence :)



Etek ; Nilgün Sözveren 
Hırka ; Nilgün Sözveren 
Kürk Şal ; Nilgün Sözveren 
Küpe ; Bershka 
Bileklik ; Avcılar Ta-ba ( aslında kolye)
Çanta ; Ninewest 


30 yorum :

Adsız dedi ki...

çok güzel ama lütfen biraz zayıflayın

Nilgün Sözveren dedi ki...

Bu konudan çok rahatsızım inanın , geçen seneden beri kullandığım anti depresan yüzünden tam 10 kilo aldım ,şimdilik kilo almayı durdurdum fakat verme noktasına geçemedim , ilaçın sonlanması ve profesyonel yardım almam gerekiyor :(((((

DİKTİM DİKTİM GİYDİM dedi ki...

İyi günlerde giyinin,çok şık duruyorsunuz ,sevgiler..

sebnem kara dedi ki...

Siz canınızı sıkmayın Nilgün hanım. Önemli olan sağlığınız. Bizler sizin kilonuzu değil yaptığınız güzel çalışmalarınızı takip ediyoruz. Emeğinize sağlık. Çok şık güle güle kullanın. Sevgilerimle...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , çok sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Şebnem Hanım , sürekli tekrarlayan panik atakla yaşamak zor :((( , aşılacak inşallah , çok sevgiler :))

GİZLİ DİKİŞ dedi ki...

Etek de şık, hırka da, şal da :)) Desene de bayıldım, iyi günlerde giyin :))

Yasemin Uzunoğlu dedi ki...

bence siz o kiloları kesin verirsiniz, tabi önemli olan sağlık ama takip edilmeye başlandığınız anda insanlar artık saçınızdan aldığınız kilolara kadar eleştirip sizi takip etmeye başlıyorlar , ben şahsen sizi tip olarak çok beğeniyorum birazda halama benzetiyorum sizi sanırım bu yüzden bu konuya yorum yapmadan geçemedim, sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim gizli dikiş , çok sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ah inşallah Yasemin Hanım , halanıza selamlar , size de çok sevgiler :)).

biç ki dikesin dedi ki...

Dikişleriniz ve tarzınız bence de çok hoş. Her zaman beğenerek ve faydalanarak takip ediyorum. Ilk yorumu okuyana kadar da cok samimi soylüyorum, bende kilolu algınız yoktu. Hatta tekrar yukarı sürükleyip baktım fotoğraflara :)belki bir kaç kilo eksilme, model seçimlerinde daha özgurluk kazandırır ki hiç şart degil. Ellerinize sağlık :)

Selda çengel dedi ki...

şıklığınızla ışık saçıyorsunuz...Emeğinize sağlık :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim biçki dikesin , Çok sevgiler :)))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Selda Hanım, çok sevgiler :)

Hobby Dünyasım dedi ki...

O ilaçları bende 4 yıl kullandım. Bırakmak da 2 yıl sürdü. 14 kiloda ben almıştım. Bıraktıktan 3 yıl sonra 15 kilo verdim. Sağlık her şeye değer... Kilolu olduğun algısı bende de hiç olmamıştı. Adsız yorum bırakmakta başka bir saygısızlık. Güzele her şey yakışıyor... Ben seni böyle gülen gözlerinle seviyorum.

aycan ulus dedi ki...

O ikoncanlarda kimmiş seni görmemişler onlar daha ;)) Yine çok şıksın kilo falan yok ayrıca hiç bizma moralini sen böyle tatlısın :))

pembe kumaşım dedi ki...

Bütün yaptıklarınızı beğenerek takip ediyorum hepsi bütün olarak çok şık sevgiler..

nursbutik dedi ki...

Herzaman tarzınızı diktiklerinizi çok beğeniyorum. Kendinize yakışanı biliyor ve kullanıyorsunuz bu kombin de çok güzel olmuş. Kilo konusunda da zor bişey değil zaten başlayınca gidiyor siz kafaya takmadığınıza göre gerisi problem değil zaten. Sevgiler Nilgün hanım.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Hobby Dünyası'm , ilaçlar malesef çok kilo yapıyor , Mayıs Ayında 1 yıl olacak inşallah bırakabilirim , çok sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Canım benim çok saol Aycan, sen de çok tatlısın :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol pembe kumaşım , çok sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Nur hanım , inşallah bir başlasam kilo vermeye , hem moral oluyor hem gerisi geliyor gerçekten , çok sevgiler :)

kara ayşe dedi ki...

Nilgun hanimcim yaptiklarinizi buyuk begeniyle takip ediyorum kadin dediigin biraz balik etli olacak sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Ayşe Hanım , biraz balık eti bence de güzel :) , çok sevgiler

Eskici Nevin dedi ki...

Nilgün hnm. paylaşımlarınız harika. Ben de eskiden epey bir dikiş dikmiştim. Şimdilerde eski eşyaları değerlendirmeye verdim kendimi. Bloğuma beklerim umarım siz de benim yaptıklarımı beğenirsiniz. Emeğinize sağlık.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Hemen geliyorum çok sevgiler :)

ANDYSTYLE dedi ki...

Great look! :)

http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

hobikolik dedi ki...

Diktikleriniz çok ilham verici nilgün hanım, herkesi zayıf olmaya zorlayan mahalle baskısı çok gereksiz bırakın farkliliklarimizla bir arada yaşayalım, kimimiz zayıf kimimiz balık etli...

Nilgün Sözveren dedi ki...

:) çok katılıyorum , asla kompleksim yok , bize hazır giyim ve moda dünyasında dikte edilen bedenler var malesef , keşke almasam kilo ama olmuyor işte , çok sevgiler :)

suhuba dedi ki...

Ama çok hoş olmuş. Çok beğendim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...