cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Leopar Hırka / Leopard Cardigan

18 Mart 2014 Salı

Leopar Hırka / Leopard Cardigan


Fotoğraflar çok önce çekilmesine rağmen paylaşamamıştım, bahar mevsimi için oldukça kışlık oldu malesef :)



Ben ön parçalar için içeride kalan şifon parçanın kalıbını kullandım.2 ön ,1 arka ve 2 kol parçası kestim.( 21 nolu parçayı kullanmadım)
Kalıp detayları burda ;



Hırka ;ben diktim
Manto ; İpekyol
Kot pantolon ; Mango 
Tşirt ;LCW
Çanta ; B&M
Botlar ;İpekyol
Bileklik ; Twist ( aslında kolye)
Saat ; Daniel Klein



15 yorum :

gül güllerledikiş dedi ki...

Ellerine saglik
cok şık olmuşsun

Özgü Örke Özbıyık dedi ki...

İnanmıyorum Nilgün Hnm...:))iyi olacak hastanın doktor ayağına gelirmiş ya tam da öyle oldu.Bir kumaşım var ve geçenlerde ben de bu modeli düşündüm ve şifon kısmını istemedim.Nasıl yapacağıma da karar verememiştim, siz bana söylemiş oldunuz...Ellerinize sağlık pek güzel olmuş,bakalım benim ki nasıl olucak...:)

Saadet Yamak dedi ki...

Nilgün hanım bayıldım maşaAllah çok güzel dikmişsiniz hem de çok yakışmış!internet sayesinde leopar hastası oldum ben de! :)) leopar çok asil duruyor değil mi? :) güzel günlerde giyin, sevgiler.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok tesekkur ederim gul gullerle dikis , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok sevindim Özgü hanım , ayrıca pratik olduğu ve oldukca sık durduğu icin kesinlikle tavsiye ederim bu kalıbı , sizinkini de merakla bekliyorum , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Leopar asil gercekten , cok tesekkur ederim Saadet hanım, sevgiler :)

aycan ulus dedi ki...

Çok şık olmuş ellerinizi sağlık güzel günlerde giyin. Leoparda çok yakışıyor size :))

Neslihan Eryuksel dedi ki...

Çok güzel olmuş gerçekten ellerinize sağlık..

DIKIS VE DIY dedi ki...

ellerine sağlık canım

Adsız dedi ki...

Sitenizi yeni buldum ve resimli detaylı anlatımlarınızı çok beğendim. dikişe yeni başlayan biri olarak çok şey öğreneceğim sitenizden.şimdi tüm yazılarınızı tarayacağım. diktiğiniz bu ceket çok güzel olmuş. güle güle kullanın... ayşe

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Aycan :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok saolun Neslihan Hanım :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Tesekkur ederim Dikis ve diy

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok tesekkur ederim Ayse hanım , hoşgeldiniz , sevgiler :)

kadriye dedi ki...

Nilgün Hanım bayıldım çok güzel dikmişsiniz.Size de çok yakışmış.Maaşallah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...