cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Kapalı Yırtmaç Nasıl Dikilir ? / How to Sew a Slash ?

15 Mart 2014 Cumartesi

Kapalı Yırtmaç Nasıl Dikilir ? / How to Sew a Slash ?

5 aşamada kapalı yırtmaç dikişini sizlerle paylaşmak istiyorum.

1.Arka parçaları şekildeki gibi yırtmaç paylarını bırakarak kestim.Ben kalıp kullanarak kestim ve yırtmaç payları bu kadar bırakılmış.Daha dar pay da bırakabilirsiniz.


2.Pay çıkıntılarını ikiye katlayarak etek ucuna kadar diktim.


3.Arka orta dikişi ve katlayarak diktiğim yırtmaç paylarını birleştirdim.Arka ortayı fermuar için dikiş payı bırakarak diktim.


4.Birleşen yırtmaç paylarını kumaş arka yönde iken sağa doğru yatırdım.

 

5.Son olarak resimde gözüktüğü gibi ( adımla uyumlu olması için )hafif eğik bir açı ile küçük bir dikiş geçtim.


Bu da önden görüntüsü.Kumaşın düzünde sol yırtmaç üstte olması gerekiyor.


Ve böylelikle kapalı yırtmacımı da bitirmiş oldum.Bu kumaşı desenine bayılarak almıştım.Zaten bu sezon heryer böyle bahar desenleriyle dolu olacak.Diz boy kalem etek bitti.Hatta bir tane tatlı arkadaşım Ayşe için , bir tane de kendim için diktim.

Biten bir dolu proje olmasına rağmen ,yazılamayan bir sürü yazı var.Bu hafta inşallah daha fazla yazı paylaşacağım.

Herkese sevgiler :)




20 yorum :

nuryyl dedi ki...

Eteğin desenleri tam baharlık çok güzel,yırtmacı da detaylı çok güzel anlatmışsınız emeğinize sağlık. Sevgiler

Meltemle Dikiş dedi ki...

kumaşınıza bayıldımmmmm desenleri harika, anlatımınızda güzel olmuş emeğinize sağlık, iyi günlerde kullanın :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Nur Hanım , size de sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun Meltem Hanım , sevgiler :)

türkan engin dedi ki...

Evet lütfen.Daha fazla bitmiş proje ve yazı görmek benim bahar aylarında tepeme toplanmış lham perilerime daha fazla fikir veriyor. yani tüm bloggerlar harıl harıl dikiş dikip paylaştıkça bu benide tetikliyor. Lütfen o güzel dikişlerinizi en yakın zamanda bizimle paylaşın...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Inşallah Türkan Hanım , siz zaten harika isler çıkarıyorsunuz , sevgiler , selamlar :)

Derya BIYIK TUNA dedi ki...

kumaşınız çok güzel tam baharlık çok güzel,yırtmacı da detaylı çok güzel anlatmışsınız emeğinize sağlık

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet çok renkli bir kumas , tesekkur ederim Derya hanım , selamlar :)

berry dedi ki...

Anlatım için teşekkürler çook işime yarayacağı kesin

DIKIS VE DIY dedi ki...

kumaş gerçektende güzelmiş etamin işi gibi reklerde çok güzel :) sabırsızlıkla üzerinde görmeyi bekliyoorum

aycan ulus dedi ki...

Çok faydalı bir paylaşım olmuş teşekkürler. Bu arada kumaş bir harika :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun berry :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok dikkatlisin Dikis ve diy , desen etamin gibi gercekten ,giydiğimde paylaşıyorum inşallah , tesekkur ederim , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Tesekkur ederim Aycan cim , sevgiler :)

Melislicious dedi ki...

eteğin desenine kumaşına bayıldım Nilgün Hanım, çok tatlıymış. Yine çok zevkli bir seçim yapmışsınız.
ellerinize sağlık, üzerinizde de görmek isterim:)))
sevgiler

hobimanik dedi ki...

çok güzel anlaşılır olmuş ellerinize saglık... kumaş da süper bu arada.

Özgü Örke Özbıyık dedi ki...

Ne güzel anlatmışsınız, ne güzel resimlemişsiniz...Bakınca son derece pratik geliyor insana...:)Elinize sağlık...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Melis ,kombin yazısını hazırlayacağım inşallah , sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim hobimanik ,sevgiler :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Oldukça pratik Özgü Hanım, çok teşekkür ederim , sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...