cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Lacivert ve Siyah / Dark Blue & Black

24 Aralık 2013 Salı

Lacivert ve Siyah / Dark Blue & Black


Volanlı etekleri çok sevdim.Twist' te gördüğüm lacivert -siyah deri volanlı eteği görür görmez bir tane dikmeye karar verdim.Elimde lacivert triko ve siyah deri kumaş vardı.Çok pratik olarak biçip eteğimi diktim.

İki diktörtgen kumaşın boyunu belirledim.Deri kumaştan volanlarını keserek parçaları birleştirdim.Belinde lastik kullandım.



Bu resimlerde okuldan ;



Ekose kloş elbise yola çıktı.En kısa zamanda yayında.

Fotograflar için 12/N ' den Büşra'ya teşekkürler.



22 yorum :

Maja eM dedi ki...

What a beautiful skirt!
Have a Very Fashionable Christmas!
http://pandamone.blogspot.com/2013/12/slavic-soul.html

Melislicious dedi ki...

cnm harika çekimlerin varmış! bence daha sık yayınlamalısın, bu yönünü de görebildiğimiz için çok mutluyum açıkcası:)))
sevgiler cnm

Melislicious dedi ki...

Nilgün Hanım siz öğretmenmisiniz yoksa? Aman Allah'ım ayıp olmasın kimseye ama hem bu kadar zevkli, hem bu kadar yetenekli ve güzel bir öğretmenimiz olmamıştı bizim:)))
ne dikseniz ben bayılıyorum, gerçekten seçtiğiniz tüm modeller çok yaratıcı, çok trend ve uğraşılmış emek verilmiş parçalar...
ellerinize sağlık!
sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Sana da sevgiler Melis ❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet 12 yıllık öğretmenin , çok teşekkür ederim söyledikleriniz için :) , siz de cok zevkli ve cok guzelsiniz , sevgiler benden :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Thank you , visiting your page , stylish christmas to you ;)

didem simsek dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık=)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Didem Hanım :)

nuryyl dedi ki...

Pratik ve harika bir model çok güzel olmuş,bende denesem mi acaba diye düşünüyorum :) sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

O kadar basit kesimi ve pratik dikimi var ki kesinlikle denemelisiniz , teşekkür ederim :) , selamlar

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

vaaay yine çok güzel olmuş çok yakışmış. ellerine sağlık.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol İlknur cum :)

Saadet Yamak dedi ki...

Çok beğendim Nilgün hanım deri detayı gerçekten çok hoş bir hava vermiş. size de çok yakışmış maşaAllah, hayırlı günlerde giyinin. daha dikemesemde volanlı kıyafetler hep favorim bayılıyorum bakalım kısmet ne zamana bir kaç tane dikmek istiyorum ben de! :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Saadet Hanım , hem dikmesi kolay , hem de giymesi keyifli , selamlar :)))

Miray dedi ki...

Etek hem süper olmuş hemde çok yakışmış! Bende sizinki gibi volan kısmı daha uzun olacak şekilde de yapacağım.

Nebihan AKÇA dedi ki...

Çok seviyorum bu modeli, kumaş seçimini çok beğendim, güle güle giy :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Miray , ben de seninkini cok beğendim.Selamlar

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok Saol Nebihan'cım :)

aycan ulus dedi ki...

Nilgün hanım bayıldım bu eteğe ben yaaa :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Aycan Hanım :))))) sevgiler.

mirza öztürk dedi ki...

Hobim Sendeye katkılarınızdan dolayı teşekkürler. Resimler onayladıktan sonra yayınlanıyor.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Rica ederim , selamlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...