cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Sade , Şık ve Dantel ❤ Simple , Stylish and Lace

12 Eylül 2013 Perşembe

Sade , Şık ve Dantel ❤ Simple , Stylish and Lace

Lacivert dantel elbise bitti .Ancak resimleyebildim ; 


Önce dantelini diktim.Etek uçlarına fistolu kısmı denk gelecek şekilde kestim.Dantelin dikimi kolay.Kumaş esnek olduğu için çok kolay oturan bir elbise oldu .Astarı için ise ince jarse gibi olan astarlıklardan kullandım .Astarı biten dantel üzerinden birebir keserek biçtim .Dikiş payı ile birlikte tam ölçü oluyor .


Dikişlerini bitirdiğim astarın sürfilelerini de geçtim .Elbisenin kenar kısımları ile astar arasında 1 cm kadar bir aralık oldu .Elbise tam oturduğu için astarın içimde oynama imkanı yok .Ben de astarı elbiseye sabitlemedim .Başka elbiseler içinde kullanılabilir diye düşündüm .Astarda dikkat edilmesi gereken şey şu ; normalde kumaşın tersleri birleştirilip dikiş geçilirken , astarda düz kısımlar birleştirilip dikiş geçiliyor .


Resimlerin hiçbirinde görüldüğü gibi renk tutmuyor malesef ki ...


Dantel kendisi hareketli görüntüye sahip olduğu için başka hiçbir espiriye gerek bırakmıyor .Tek başına şık zaten ❤

Tütü eteğim de bitti .Dayananayıp gene içine başka kumaş karıştırdım .Onu da en kısa zamanda kombinleyip resimliyorum inşallah. 


Bu arada fotoğraf makinesi almaya karar verdim .Önerisi olanlar , kullanıpta memnun olanlar fikir yazarsa sevinirim ...





11 yorum :

Özge dedi ki...

Çok güzel çok da yakışmış :) dantellere karşı bir zaafım hep olmuştur :)

Swotpisces dedi ki...

ELİNİZE SAĞLIK, ÇOK MAHARETLİYİZ DESENİZE... TAKİPTEYİM...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim kızlar ❤

Derya BIYIK TUNA dedi ki...

ellerinize sağlık çpk güzel olmuş ...
http://derytuna.blogspot.com/

Eda Özer dedi ki...

çok güzel olumşş :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim ❤

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim ❤

neşe bilgin dedi ki...

ellerine sağlık ne kadar güzel yapmışsın

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Nese Hanim ❤

GÜLENGÖRÜCÜ HOBİDÜNYASI dedi ki...

harıkaaa

funda çtlbş dedi ki...

Merhaba yazılarınızı çok beğendim ve sizi hemen takibe aldım. Bende dikişe yeni merak sardım. Kolları olmayan lacivert bir elbisem var.Kollarını sade dantel mi yapsam karar veremedim. Tabi yapabilir miyim emin değilim de:) Yaptıklarınız çok güzel ellerinize sağlık. Bende beklerim sevgilerle..
http://hayatimyolculuk.blogspot.com.tr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...