cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Metalik Siyah Hırka ❤️

22 Eylül 2013 Pazar

Metalik Siyah Hırka ❤️

Penye kumaştan sonbahar için ince bir hırka yapma düşüncemi hayata geçirdim ve dün hırkamı bitirdim.Kumaş metalik siyah olduğu için dokusu her ne kadar penye olsa da deri görüntüsü veriyor.Bitmiş hali bu sebeple ceketi andırıyor.

Öncelikle başka bir hırkamı rehber alarak kumaşımı kestim.


Daha sonra önce omuz dikişlerini yaptım .Gövdeyi birleştirmeden önce kolları kumaşlar tam açık iken diktim .Son olarak kolların ve bedenin yan dikişlerini geçtim.

Yaka , etek ucu ve ön kısımlar için ölçülere uygun pervazlar kestim.

Tüm dikişte çift iğne kullandım.Kumaşları birleştirirken tek iğneden iplik geçirerek diktim.


Amatör durmaması için ve satın aldığımız penye ürünlerde olduğu gibi ön yüzünden çift dikiş geçtim.Diğer dikişi tam iki iğnenin ortasına denk gelecek şekilde sabitledim.Altta kalan kumaş kesim yerlerini tek bir yöne yatırmak gerektiğinden önce arka tarafı ayarlayıp dikişimi geçtim .


Kumasın duruşu  ve model gercekten çok şey katıyor tasarımlara .Hardal sarı etek ile kombinlemeyi düşünüyorum bu hırkamı .

Ben bu tarz kısa hırkalarda kol boyunuda kısa tutuyorum.Ve son hali bu ; 




Bu hafta kombini geliyor inşallah .







8 yorum :

Nazlı Akgün dedi ki...

Kombin harika olmuş ellerine sağlık :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

çok teşekkür ederim..

Meraklı dedi ki...

Elinize sağlık Nilgün hanım çok güzel dikmişiniz kombinize gelince eteğinizi daha önceki yayınızda görüp çok beyenmiştim etekle hırkada birbirine güzel uymuş iyi günlerde giyin:)))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , beğenmenize sevindim

Nebihan AKÇA dedi ki...

Çok havalı olmuş canım ya kumaş da çok güzel. Kombinini çok beğendim güle güle giy :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Nebihan cim ❤️

Seda Özlen Erdoğan dedi ki...

ellerinize sağlık Nilgün hanım... ben bu ceketi blogunuzda ilk gördüğümden beri dikmek istiyorum çok beğenmiştim... bu mevsim için ideal bir parça üstelik de sizin kumaşınıza benzer deri görünümlü bir kumaşım var elimde...yakındır artık... :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Seda Hanım , ben cok severek giyiyorum , bu mevsim icin cok ideal bir parça , sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...