cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Gul kurusu dantel maxi elbise❤❤❤

2 Temmuz 2013 Salı

Gul kurusu dantel maxi elbise❤❤❤



Kumas annemin benim için aldığı bir kumasti. Sicak renk  ve yumusacik dantel olması  sebebiyle yaz ayları için bekletmistim.Zaten kumas o kadar fazlaydı ki tam maxi elbise için ideal .Kalip kullanmadım .Sadece kol ve yakalar için onceden diktiğim beyaz dantel bluzu rehber olarak kullandım .Kumas verdigi kadar en verdim.Etek kismini çan kestim.


Cok pratik oldu.Sadece yan dikis yaptım .Yakayi ve kolları mankende prova ettim.Astarida elbise dikildikten sonra yarım santim içerden keserek üst bedeni atlet seklinde diktim.Canim annem saolsun bana kumas alırken astar , makara , fermuar gibi ayrıntıları atlamaz .Astarda dantel rengine yakın incecik keten❤



Zaten tasarlarken niyetim , oldukça bol diktiğim bu elbiseyi kemerle toplayıp kullanmakti.Pens , kulp , pile hiçbirşey yok .Kahverengi kemer , zeyna bileklik , bakır - kahve saat , dolgu taban yazlık ayakkabi ve salas bordo cantayla kombinledim .Tam bir yaz elbisesi oldu ❤❤❤


Ayrıca bugün torium a uğradım .Herry eski sezon ürünleri yok pahasına satıyor.Nasibime anvelop elbise ve 2 tane jilet gibi pantolon düştü.Ozellikle 36-38 bedenler Torium herry e ugrayin derim.Herry cicilerim yarın  blogda ❤


Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...